آیا فصل کمترین نرخ بلیط هواپیما به پایان رسیده است؟

برای همه کسانی که فکر می‌کردند فصل ارزان‌ترین بلیط هواپیما به پایان رسیده است، یک خبر خوب وجود دارد. فصل تمام نشده بلکه تازه شروع شده است. اگر فکر می کنید که بهترین فرصت را برای پرواز با کرایه های پایین هواپیما از دست داده اید، دوباره فکر کنید. این هزینه های پایین پرواز حداقل برای یک دوره 1-2 سال دیگر باقی خواهد ماند.

صنعت هوانوردی فراز و نشیب های زیادی را به خود دیده است، اما هیچ کدام چشمگیرتر از صنعت فعلی نیست. این صنعت تا سال 2008 و قبل از شروع رکود شاهد رشد بالایی بوده است. هزینه های پرواز در اوج خود بود و به نظر می رسید یک سفر پرواز برای یک مرد معمولی یک رویای دور است. با این حال، همه اینها در مدت 6 ماه یا بیشتر در سال 2008 به طور چشمگیری تغییر کرد.

تا پایان سال 2008 به ندرت هیچ مشتری برای سفرهای هوایی وجود نداشت زیرا اکثر شرکت‌های بزرگ تصمیم گرفتند هزینه‌های سفر هوایی را کاهش دهند. بسیاری از مدیران اجرایی شرکت های چندملیتی تصمیم گرفتند به جای کلاس تجاری با کلاس اقتصادی سفر کنند. هیچ یک از شرکت ها حاضر نبودند هزینه های هنگفتی را برای سفرهای هوایی متحمل شوند.

حتی دولت نیز مدیران ارشد خود را به سفر با کلاس اقتصادی هدایت کرد. همه اینها تأثیر شدیدی بر صنعت داشت و بسیاری از خطوط هوایی مجبور شدند به این فکر بیفتند که در آن باید بلیط‌هایی را با کمترین نرخ بلیط هواپیما بفروشند.

چرا این روند ادامه خواهد داشت؟

یکی از دلایل اصلی که شما باید باور داشته باشید که این روند پایین بودن نرخ بلیت هواپیما برای سال‌های بیشتری ادامه خواهد داشت، این است که بسیاری از خطوط هوایی طی چند سال متحمل ضررهای هنگفتی شده‌اند. با درج پروازهای ارزان قیمت جدید در مدار داخلی، آنها چاره ای جز کاهش کرایه برای حضور در رقابت ندارند.

بلیط هواپیما بنگلور از دهلی در سال 2008 تقریباً 8000.00 روپیه برای شما هزینه داشت. اما همین الان با تقریباً کمتر از نصف قیمت موجود است.

چرا کرایه های پایین؟

دلیل اینکه بیشتر خطوط هوایی به نرخ های پایین پایبند هستند، ظرفیت بار کم و رقابت سخت بین رقبا است. بیشتر خطوط هوایی به دلیل کاهش ترافیک هوایی، پروازهای خود را با ضرر انجام می دهند. برای پوشش هزینه‌های عملیاتی، خطوط هوایی مجبورند برخی صندلی‌ها را با هزینه‌های بسیار کم یا کرایه پایه تقریباً صفر ارائه دهند.

این صندلی‌ها که خالی از سکنه خواهند بود، هم‌اکنون توسط اولین پروازها با هزینه کم اشغال می‌شوند. این به نوبه خود به خطوط هوایی کمک می کند تا هزینه سوخت و سایر هزینه های خود را جبران کنند حتی اگر نتوانند از این صندلی ها سود زیادی کسب کنند. این استراتژی به شرکت‌های هواپیمایی کمک می‌کند تا در این رقابت شناور شوند و پس از بهبود وضعیت، می‌توانند مانند زمان‌های قبل سود ببرند.

بلیط هواپیما بنگلور از دهلی ممکن است پس از چند سال دوباره 8000 روپیه هزینه داشته باشد و تا آن زمان می توانید از اوقات خوشی لذت ببرید. از این فرصت بهترین استفاده را ببرید و از مزایای آن استفاده

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر به سایت ما مراجعه کنید: ایران چارتر

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *